Monday, April 11, 2011

Esimene praktikapäev:)

Täna oli siis esimene päev praktikumi:)
Eks väike pabin oli ikka sees ja esimestel päevadel ongi, aga proovin teha võimalikult hästi ja jälgida mida teen.
Täna sain kauem magada, läksin peale lõunat talli. Kui talli jõudsin vahetasin riided ära , tegin mõned boksid mis oli teha ja läksin maastikule sõitma, väga vinge oli, pole maastikul väga väga kaua ikka käinud:)
Maastikul läks täitsa hästi, sõitsin noorehobusega, ta oli täitsa tubli...hetkel ta nimi meelde ei tule.
Järgmiseks koristasime sadularuumi ja riietusruumi ära, kõik nägi pärast väga ilus ja puhas välja:)
Siis aitasime ühel tallipoisil bokse tühjaks vedada, päris tühjaks ei vedanud aga poolenisti ja siis uus saepuru alla. Siis pühkisime põrandad ära ja maki söötis jänest, kes neil seal elab.
Siis tehti mulle selgeks mis hobused lähevad välja ja kes jäävad sisse, kes mida süüa saab. Kui vaja kellele tekid selga.
Homme siis esimene hommik, kui olen üksi tallis. Loodan ,et mul läheb kõik hästi, kardan küll natukene aga pole hullu, saan hakkama ma olen tubli:)
Selline oli siis minu tänane päev!!

No comments:

Post a Comment