Friday, April 8, 2011

Ühikast kolimine ja koju sõit:)

Täna oli siis see päev, kui tuli asjad kokku pakkida ja ühikast välja kolida. Asjad panime tegelikult küll eile kokku aga nii nipet näpet täna. Siis läksime poole 9saks kooli ,sest kell 9 pidi tulema külli meiega rääkima praktikast ja meid praktikale saatma. Saime oma paberid kätte ja asjasime asjad ära mis vaja ja läksin ühikasse. Tegin end korda ja koristasime veidikene ja juba olidki mu auto särkas, koos inimestega kes mulle järgi tulid:) Kui nad asju nägi, pidid pikali kukkuma, algul tundus olukord päris kohutav ja lootusetu ,et need asjad küll ära ei mahu , aga kui hästi mahutada ja tahta mahub kõik ära, miski pole lootusetu.
Algul pabistasin ja vaatasin kella ,et kas näen ikka hannat ja mariid ,enne kui ära lähen aga õnneks nad tulid ühikasse ja sain neid kallistada ja tsao öelda, see polnud meeldiv, väga kurb oli:( Aga lohutan end sellega ,et varsti juba näeme(alles septembris).
Panime asjad peale siis ja hakkasime koju sõitma, kõigil olid kõhud väga tühjad ja otsisime kohta ,kus saaks korralikult kõhud täis süüa, algul ei leidnud midaig korraliku aga siis raplas oli üks kõrts kust otsustasime läbi astuda ja saime päris head söögid, nagu alati võtsin mina lasteprae aga kohutavalt astusin ümbrisse ,see oli kohutavalt vÄIKE, aga ma nii blond ja ei mõistnud ,et see ongi ju lastepraad:). Ja kõhtu ma täis ei saanud. Ütlesin siis martinile ,et lähem statoilist läbi aga seee nii totu et sõitis möööda ja ütles see oli tallinna maanteel:) ja sealt ei saanudki burgerit.
Tulime koju ära ja siis läks emme poodi ja ostis head ja paremat kokku, et ma ikka saaksin kaalus juurde võtta.
Hakkasime siis linna sõitma, et vaja emps juuksurisse viia ja ise läheme martini vanaema sünnipäevale, kui järsku tuli mõte ,et teeks end ka korda ja helistasingi ruttu kosmeetikusse. Hea uudis on see ,et sain kohe aja ja läksime linna:) nii mõnus oli seal toolil pikali olla, kui sinu eest hoolitsetakse ja pannakse igast niisutavaid ja lõhnavaid kreeme:)
Selline oli minu päev siis siiani:) hakkan nüüd seebikat vaatama.

No comments:

Post a Comment