Tuesday, May 17, 2011

15.mai

Pühapäev.
Täna olen siis tallis ,kuna riina ja need pidid minema võistlema ja ma siis võtsin reede vabaks ja käisin tallinnas šhoppamas:) mõnus oli.
Läksin siis talli ja ohoo vaatan et karolin ja keegi veel panevad hobustele heina ette , küsisin siis kas ei läinudki võistlema ja nad ei läinud jah.. jäi ära nende minek .. pidid algul minema juurimaale võistlema või kusagile sinna kanti:).
Eks ma siis vahetasin riided ära ja hakkasin ka neid aitama:D siis avastasime ,et tallis polnud vett.. päris SOS olukord:(
üritasime kuidagi hakkama saada ja hobustele juua anda...
Siis tegin boksid ära ja andsin lõuna ette.
Helistasin siis et onu tuleks oma kahe pisikesega hobuseid vaatama:D (minu sugulased) Helin-mari( 4aastane) ja Anni-Mari ( 2,8aastane).
Näitasin neile siis hobuseid jumbu ja morgan olid ringaias:) jooksid seal.. siis viisime morgani sisse ja panime jumbu valmis, õigemini karolin pani ja ma näitasin pisikestele talli ja hobuseid, siis läksime ringaeda ja sõidutasin annit ja mari:) neile väga meeldis, andsin oma kiivri ka nagu kord ja kohus:)pildid tulid väga vinged:) Ja mis kõige tähtsam neile endile väga ,väga meeldis:) ja olid väga õnnelikud, nüüd jääb ainult issit pinnida, et ostaks neile ka šetlandi poni:)(kuigi isale endale hakkas see mõte ka meeldima juba) .
Siis andsime hobustele veel suhkurt ja näitasin neile meie talli pisikest varssa Rihannat ka ja natukene paitasime ja nunnutasime hobuseid ja hakkasimegi siis minema:).
Tsao.

No comments:

Post a Comment