Tuesday, May 17, 2011

16.mai

Esmaspäev.
Täna olen küll jube väsinud:(
Absoluutselt ei tahtnud ärgata, uni oli nii magus ja mõnus:).
Aga lõpuks siiski ärkasin, kuigi see oli väga raske
Panin riidesse ja hakkasin sättima talli pooole:)
Talli jõudes vahetasin riided ja hakkasin kohe tegutsema.
Panin odra tulise veega seisma, kuna kuiva ei tohi anda ja hommikuks ei olnud otra pandud valmis...
Siis lasin mära ja varsa koplisse vanni vee täis ja ka suurde koplisse, kohutav oli kui tahtsin varsa ja mära koplisse vett lasta ja selleks pidin kaks otsa kokku panema ja ilusti läks nagu alati aga järsku läks lahti ja olin üleni märg, vett purskas ikka täiega ja õues oli ka päris külm,ma olin päris vihane.
Kui lõpuks sain uuesti kokku siis mina igastahes tilkusin veest ja oli väga, väga külm olla.
läksin talli ja vahetasin riided ära..
Siis panin odra ette ja andsin ka uuesti juua kes sees olid ja heina.
Siis hakkasin bokse tegema..:) täna oli kuidagi nõrk ja paha olla.. kui olin tallis hommikused toimetused ära teinud läksin riietusruumi pikali ja mul hakkas parem ,kui olin puhanud.
Siis tuli reet ka talli oma hobuse sõitma ja palus ,et teda filmiksin.. räääkisime juttu ja siis filmisin teda ,,kui ta sõitis:)mul oli ka kohe lõbusam,kui ta talli tuli:)
Siis panin lõuna ette ja andsin jälle juua ja lõunase odra ka:)
Ja vahetasin riided ja hakkasin vaikselt minema.

No comments:

Post a Comment