Wednesday, May 18, 2011

18.Mai

Kolmapäev.
Kohe hommikul ärgates teadsin ,et täna tuleb pikem päev ja pean hakkama saama, kuigi jube väsinud olen:)
Panin riidesse ja tuli talli sõita.
Talli jõudes tervitasin hobuseid ja vaatasin mis olukord seal on ,et kas on kedagi uut sees või on midagi muutunud.
Vahetasin riided ära ja hakkasin tegutsema. Andsin täna esimese asjana juua ,kuna tundusid väga janused sisi andsin odra ja lasin havanna, rihanna ja dilma oma koplisse ,kus nad päeval on ja teistele kes on sees andsin heina ära. Kui nad koplisse viisin nägin ,et vannis on vesi väga mudane ja jube seega mõtlesingi ,et kui hein antud tegelen sellega, nii ma siis tegingi panin heinad ette ja siis tegelesin havanna kopliga, küürisin vanni puhtaks ja lasin puhta vee sisse, vesi oli pärast nii ilus paistis läbi ja hobused tulid kohe jooma:)
Vaatasin ka suurde koplisse see vesi vannis oli kohutav:( ja kuna vett oli ka vähe vannis tegin siis kohe selle puhastuse ka uuesti ära:) hobused tulid kohe jooma heameelega:)Muidugi puhast vett on palju parem juua kui mudast ja liivast,mis ei paista isegi läbi.
Siis tegin boksid ära ja täna mõtlesin ,et aitab täna on see päev kus pingutan rohkem ja teen unistuse ja jumbu boksi nii puhtaks ,et vean sealt kogu selle heina mis nad on enda alla tõmmanud välja, kohutav algul tundus et on vähe aga lõpuks oli ikka palju hullem vaatepilt., 3käru sain:S
Siis jootsin sees olnud hobuseid uuesti ja lasin morgani ja jumbu välja.. Siis pühkisin vahekäigu ära ja andisn lõuna ette suht varsti tõin ka morgani ja jumbu sisse ,et said ka tulla lõunat sööma.
Läksin siis koplisse havannale otra viima aga ta oli nii kaugel ,et isegi ei kuulnud mind, tavaliselt kui mind näeb siis alati jookseb, kas ma siis lähen niisama neid tervitama või otra andma,....
Päris kaua ootasin seal koplis aga teda ei tulnud ,ega tulnud ja siis läksin tallus tegutsema ja natukese ajapärast läksin tagasi.
Siis tuli juba riina ka talli ja ütles ,et läheksin printsi jooksutama ringaeda( uus traavel 15aastane ja täiesti hulluks sõidetud, inimene kes temaga tegeles oli küll täiesti ogar, loom on täiesit käest ära ja isegi ründab inimest) .
Tegin temaga ringaias sammu ja traavi, riina tuli ka pärast appi ja ütles ka ,et hakkaksin temaga igahommik tegelema nii , eks ma siis püüan.. tubli olla ja nii teha:) Kui ausalt ütlen siis ma tibakene kardan ka seda hobust kuna täna ta ka 2korda lõi tagant üles mis oli minule suunatud.
siis võtsin sedelga ja valjad ära ja lasin tal niisama lahtiselt joosta.. hakkasin korda tegema heinaküüni ja hiljem viisime kaijaga port arturi ja viki välgu välja ringaeda jooksma ja tõin printsi sisse.
Siis mõtlesime ,et need kaks varssa nii tahtsid värsket rohtu süüa ja viisime nad ühte uude koplisse ,kus on neile värsket rohtu ,kosuvad ja saavad joosta:)
Siiis tõin sõiduhobused sisse ühe mehega ,kes käib trennis.

Siis hakkasin Apsat puhastama ,kuna ma sõidan temaga ja olen ülirahul:)
Talle pandi rauad alla ja nüüd on palju raskem puhastada kapju aga saab hakkama:)
Täna apsa arvas ,et võiks toetuda oma keha raskusega minupeale ,aga mina ei arvanud kohe ültse et see on heamõte:)
Siis otsisin ta varustuse ülesse ja hakaksin valmis panema ,kui tuli marge (üks talli omanikest) ja ütles ,et läheksin karolinale appi üht varssa püüdma,kes läbi kopli pani.. saime siis lõpuks ta kätte ja viisime talli ära,mõnus jurakas on ikka küll:) Siis panin varustuse selga ja läksime sõitma:)
Me läksime kaijaga ees ära ei jõudnud teiis oodata ,kuna kaijal oli ka veidikene kiiire.
Trenn oli mega mõnus ja harjutused ära:)
Apsa oli väga, väga tubli, trenni lõpuks andsin talle ikka suhkrutükikese ka:)
Muide temapärast ma endale paki suhkrutükke ostsingi:) ta on lihtsalt nii võrratu hobune:)
Jube väsinud olen aga ikkagi kui teda vaatan või temaga tegelen ta annab mulle jõudu, ma ei oska seda kirjeldada aga temas on miski:)
siis vahetasin riided ja hakkasin koju minema:) Enne muidugi lasime hobused ka tagasi koplisse:)


Selline oli siis minu tänane päev:)
Väga töine aga ka jube väsitav:) Pole hullu, kõik mis ei tapa teeb tugevaks:)
Head ööd.

No comments:

Post a Comment