Thursday, May 26, 2011

20. Mai

On reede.
Loodan ,et tule kõik meelde ikka:)
pikk kirjutamine tuleb nüüd :D 5päeva vaja kirja panna, see on see kui kohe ei viitsi:D oh mind.
Läksin siis hommikul talli, vahetasin riided ja hakkasin tegutsema:)
Panin odra ette: morgan( 1liiter), havanna( 2liitrit), viktoria ( 1liiter), Viki välk( 1liiter), port artur (2liitrit).
Siis lasin Havanna, rihanna ja dilma välja .
Panin neile heina ette ,kes sees on ja andsin juua.
Siis lasin koplitesse juua ja puhastasin ka vannid uuesti ära( suudavad koguaeg selle vee sogaseks ajada, sest mõnele meeldib seal oma jalgu pesta).
Siis lasin kanad välja ja võtsin munad ära:)
Tegin boksid ära ja panin saepuru kuhu oli vaja..
Siis viisin morgani ja jumbu ringaeda ja ise läksin unistusega välja:) Võtsin tooli ja istusin koos tooliga keset muruplatsi ja panin jumbu kordeotsa, et saaks süüa värsket sööki, nii passisime mingi 2tundi, ma sain natukene päikest:) nii mõnus oli, unistusele ka väga,väga meeldis vahepeal püherdas ka muidugi ja niiisama möllas ja oli rõõmus:)
Aga muidugi kõige vingem oli see kui ta keris oma korde mööda mu tooli ja siis arvas ,et läheks kaugemale sööma ja ma lendasin seljapeale, oi kus ma naersin ja usun et tema ka:) see oli päris naljakas.
Siis viisin unistuse vahepeal sisse ja hakkasin riina kivimtaimlat rohima, see oli päris vinge:D läks kuidagi ruttu ja mulle täitsa meeldis, kuigi tegelikult ma vihkan rohimist , aga seekord oli se täitsa lahe ja mõnus , õues oli ka soe janii:).
Ja ootamatult siis pidin varsti minema hakkama:)
Margelt küsisin kas võin ja võisin ikka, nad on minuga väga rahul:)

Tsao. nüüd nädalavahetust nautima.

No comments:

Post a Comment