Tuesday, April 26, 2011

7päev.

26.04
Täna oli hullumeelne päev:) kohe räägin pikemalt, alustame siis algusest.
Läksin talli keerasin ukse lahti nagu alati ja sain ka aru ,et hobused väljas juba ööseti ainult varsad( kolm) on sees. Andsin neile ka siis oma söögi ja lasin välja siis lasin koplisse vett. Andsin vett neile ,kes mul igapäev sees on ja heina ette. Siis hakkasin bokse tegema ja vahetustega lasin hobused ringaeda jooksma. Algul siis Havanna ja Rihanna( mära ja varss). Hiljem jumbu ja Morgani. Ja siis see kõik hakkas: Läksin vaatama mis hobused teevad ja kas neil vett on ja mida ma näen:( kolm varssa on läbi kopli pannud.. lasin nad siis koplisse tagasi, ega nad ju minna väga ei tahtnud väljas oli ikka parem ja rohelisem muru ,kui koplis sees. Sain kuidagi nad sisse ja kui sain selja pöörata panid 10korda kiiremini välja ,kui mina nad sisse sain .. läksin juba päris vihaseks:) sain nad kuidagi jälle sisse ja siis leidsin ,et aed on katki , võtsin elektri välja ja selle ajaga olid nad jälle väljas, parandasin ära ja ajasin nad tagasi koplisse. Aga kust ma teadma pidin ,et see polnud ainuke koht.. ja nii see varsti selgus kui ma neid jälle taga ajasin, kuni lõpuks leidisn kõik kohad mis olid katki ja tegin korda. Nad ei saanud mitte mütsugi aru, miks nad ei saa enam välja käisid mööda koplit edasi ja tagasi, ja vaatasid mind sellise nöoga ,et mis sa nüüd tegid. Kui päeva lõpuks lugesin kokku mitu korda ma neid taga siis ajasin sain kokku 6korda. Täiesti ulme:)
siis andsin vahepeal ka lõuna ette ja jälle jootsin ja pühkisin vahekäigu ja tegin riietusruumi ja sadularuumi korda:)
Lõpuks tuli ka Lisann seltsi ja oli veidikene huvitavam, kuigi ma hakkasin just minema, aga veidikene sai ikka lobusetud ka:)
Niipalju siis veel ,et olin tallis üksi ja päris põnev oli üksi nokitseda ja tegutseda:)mulle meeldis.
Tänaseks siis kõik:)

No comments:

Post a Comment