Thursday, April 7, 2011

Mõnus viimane õhtu koos kallikestega:):)

Hey, istume siin minu ja marilini toas koos kallikestega:) mina, marilin, kadi, hanna, marii:) Mõtlesime ,et teeme ühe mõnusa istumine kõik koos ,enne kui praktikale minek.. jutustamine, jutustame kohutavalt palju ja naerame ja oleme lihtsalt nii heas meeleolus:)
Hoiame meeleolu üleval ,et mitte lasta pisaratel tulla, homme nagunii see koht ,kus kõik vesistavad ja jube olla:(
Kahju ,et krissut ja mellit meiega pole:) melli magab ühikas ja krissu läks koju täna ära juba, olen väga rahul ,et sain temaga hüvasti jätta, ta on väga vinge sõbranna:) Oleme koos väga, väga palju naernud.
Kui täna mariliniga tuba koristasime ja asju pakkisime jõudis see kõik kohale, et ongi kõik selleks aastaks ja ongi käes praktika aeg, aga me oleme kindlad ,et suvel näeme ja teeme koos mingi hea peokese:)
Väga naljakas vaadata toas ringi:)marii, mina , marilin ,kadi arvutis pluss kadi koob ja hanna jooob:) ja oleme kõk väga muhedad:)mõnus õhtuke on:)


Olgu ma kuulan nüüd juttu edasi ja joon oma klaasi lõpuni ja olen parajalt purjakil,et õhtul tuleb hea uni:)
Head ööd!!

No comments:

Post a Comment