Tuesday, April 12, 2011

Praktika

12.04.11

Hey, oh oli alles päev:) ,hommikul läksin siis talli, täna hommikul oli üksinda, keerasin ukse lahti, panin tuled põlema, ütlesin hobustele tere hommikust, nad vb olid veidikene ehmunud ,et kes ma selline olen aga küll nad nüüd juba on ära harjunud:)
Vahetasin siis riided ära ja läks lahti... võtsin oma tähtsa paberi kuhu peale eile olin kirjutanud kui palju keegi süüa saab ja kes välja ja kes jääb sisse. Lasin siis hobused välja ja lasin neile vee ka kohe välja ära. siis panin heina neile ,kes sisse jäid ja hakkasingi bokse tegema. Tasapidi tegin bokse ja kuhu vaja panin saepuru, siin peab sorteerima veidikene et junnid ühte hunnikusse ja allapanu teise hunnikusse. Siis panin neile lõuna ette ja pühkisin vahekäigu ära. Vahepeal puhaksin veidikene ja sõin.... Siis täitsin jälle pisikestel ponidel ämbreid, kuna nad nii pisikesed ja ei ulatu jooturiteni:) Vahepeal oli juba jõudnud ka tallimees, kes nokitses ja viskas mõne boksi tühjaks. Siis ta läks sõitma aga ma täna ei sõitnud ,kuna oli natukene paha ja nõrk olla. Nüüd juba täitsa okei , aga kõik kohad jube valusad, kõndida absoluutselt ei saa, täitsa kohutav:S loodan väga, et homme parem olla. Homme ju vaja ka tööd teha ja tahaks ikka rasutama ka minna. Täna oli nii ilus ilm, väga loodan ,et homme on ka.
Siis vahetasime riinaga( treener) hobused ära, enne oli õues poni oma varsaga ringaias ja nüüd viisime kaks pisikest pussakat:) Väga vinged on kui õigesit mäletan on nende nimed Jumbu ja Morgan. Väga kihvtilt mürasid seal, muidugi ilus ilm ja mõnus olla väljas:)
Siis vahetasin riided ära ja läksin koju:)
Selline oli minu tänane päev:)

2 comments:

  1. tsau, ma panin su lugejaks, nüüd peaksid minu blogisse ka saama:)

    ReplyDelete